Домой Коом Дуйнодогу эн бай модель айым.

Дуйнодогу эн бай модель айым.

147

Ийгиликтин сыры — Женнердин социалдык тармактарда эбегейсиз популярдуулугу. Анын Инстаграмда 151 миллиондон ашык, ал эми Твиттерде 29 миллиондон ашык жолдоочулары бар. Ошондой эле анын Facebook жана Snapchat сайттарында миллиондогон аудиториясы бар.

Кантип Кайли Дженнер тарыхтагы эң жаш миллиардер болду?
Макс Фактор, Лакосте жана Калвин Кляйн сыяктуу 70тен ашуун бренддеги продукцияларды чыгарган косметикалык жана парфюмериялык гигант Коти 18-ноябрда жаңы келишим түздү. Бирок бул жолу ал жаш жана адаттан тыш компаниянын көзөмөлдөөчү пакетин — америкалык модель Ким Кардашяндын синдиси Кайли Дженнер негиздеген Kylie Cosmetics косметикалык каражаттарды чыгарат. Ушул жылдын башында Forbes аны тарыхтагы өзүн өзү онуктургон миллиардерлердин эң жашы деп жарыялаган (журнал аны 1 миллиард долларга баалады). Ошол учурда ал 21 гана жашта болчу, бул Facebookтын негиздөөчүсү Марк Цукербергдин рекордун жаңыртууга мажбур кылды.
Coty компаниясынын 51% үчүн 600 миллион доллар төлөйт.Кайли Косметика болжол менен 1,2 миллиард долларга бааланат.Ал эми калган 49% акциясы компаниянын башкы директору болуп саналган Женнерге таандык болот. Келишим аяктагандан кийин, ал Кайли Сулуулук компаниясы аталып, Женнер бренддин жүзү болуп кала берет.

Жаңы бренддерге убакыт келди
Коти менен Дженнердин ортосундагы келишим — бул косметика индустриясынын өзгөрүп жаткандыгынын дагы бир мисалы. Жаш керектөөчүлөр эски белгилүү бренддерге анча берилгендик көрсөтүшпөйт, бирок аларды өз бренддерин жараткан атактуулар кызыктырышат. Коти Дженнердин популярдуулугу жана социалдык медиа жөндөмдүүлүктөрү бизнестин өсүшүн тездетүүгө жардам берет деп үмүттөнөт. «Кайли социалдык тармактардагы бир эле билдирүүсү менен, Супер Боулдун эки эселенген аудиториясын көрө алат», — деди Котинин башкы директору Пьер Лоби «Ал Инстаграмга эң көп жазылгандардын арасында жетинчи орунда турат.»
Интернет магазинден тушкон киреше
Кайли жана башка өнүгүп келе жаткан сулуулук бренддери учурда ийгиликтин толкунунда, ал эми АКШ базарында илгертен бери үстөмдүк кылып келген салттуу компаниялар кыйынчылыктарга туш болушууда. Kline & Co маалымдагандай, 2017-жылы көзкарандысыз бренддердин сатылышы 24% га, базардын бардык катышуучулары үчүн орто эсеп менен 5,9% га өскөн. «Бул базардын өсүшүнө түрткү берет», — деди Коти Каржы Директору Пьер-Андре Терис Интернеттин жардамы менен популярдуу болуп калган бренддер жөнүндө маегинде.

Дженнер өзү Коти менен брендин глобалдуу кылуу үчүн иштешип жатканына кубанычта экендигин айтты. «Бул башталышы гана!» — деп жазган ал Твиттерге.
Кайлинин сатуусу жыл сайын болжол менен 40% га жогорулап, быйыл 200 млн долларга жетиши күтүлүүдө.Салыштырмалуу, Котинин сатуусу өткөн жылы 8,6 млрд долларды түзгөн.Коти келишимдин натыйжасында топтун таза кирешесинин өсүшүн тездетүүгө жардам берет деп күтүүдө. Кийинки үч жылда жана бир жылдан кийин акцияга түшкөн кирешени көбөйтүү.
Coty чындыгында Кайли менен өнөктөштүктөн пайда алышы керек, бирок Женнерге болгон чоң көз карандылык коркунучка толгон дейт Citigroup талдоочусу Венди Николсон. «Бул келишимдин негизги коркунучу — Кайли косметикалык бизнеске кызыгуусун жоготот же анын социалдык медиадагы активдүүлүгү жана популярдуулугу төмөндөйт» деди Николсон WSJдин сөзүн келтирип.